vrijdag 31 mei 2013

Nieuwe kleren

Eindelijk heb ik weer eens wat nieuwe kleren gekocht. Twee tuniekjes en twee shirtjes, een zwarte en een witte. Ik heb niet een shopper, heb de beurs er niet voor en ook de maat niet. Door het mistige weer van afgelopen nacht had ik opstartproblemen, met piepende longen vertrokken dus. En helemaal opgezet, dikke vingers en dikke enkels. Echt zo'n dag waarvan je denkt "dit wordt hem niet vandaag". In het pashokje paste ik graag mijn kleren, en omdat het warm was hoopte ik dat ik daardoor ging zweten. Vocht kwijt raken! Het is maar een beetje gelukt. Deze kleedruimte was aangekleed met een mooie grote spiegel. En daar zag ik de American Fat Last weer!! Want ga zelf maar eens op nog geen halve meter van je spiegel afstaan, halfnaakt. En als je dan nog opgezet bent is de confrontatie groot! Ik ben met de rug naar mezelf toe gaan staan, heb bij het keuren van mijn kleren gebruik gemaakt van een andere spiegel en ben heerlijk geslaagd. Zoals ik gisteren al schreef, het is goed om voorlopig geen feestjes en dergelijke meer te hebben. Ik moet echt weer met mezelf aan de slag. Maar ik ga eerst twee uren lekker zwemmen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten