zaterdag 18 mei 2013

Boost

Je kan eigenlijk niet meer energie krijgen dan als je hoort dat je harde werken beloond wordt. Ik maak mijn hele omgeving gek, maar ik ben ook zo trots!! Ik zou echt niet blijer zijn als ik tien kilo zou afvallen. Ik werk hard voor meer longinhoud en dat heb ik nu ook gekregen. Natuurlijk ben ik weer gaan zwemmen, donderdag had ik zware ledematen van de training van woensdag dus ik mocht van mezelf rustig aan doen. Zo ben ik tenminste richting het zwembad gegaan. Het was echter zo rustig in het water dat ik moest wel! Daarbij werkte het goede nieuws als een aanmoedigende coach dus lekker met tempo gezwommen.
Op vrijdag zwem ik met een stel maatjes, lekker babbelend en ouwehoerend gaan we van overkant naar overkant. Ik besloot maar eens een matje uit te proberen. En nu lig ik dus midden in de nacht met lichte spierpijn op de bank! Niet alleen omdat mijn benen enorm hard gewerkt hebben, maar mijn armen zijn enorm zwaar! Kortin; ik heb me weer enigszins aangesteld en ben toch vrij fanatiek geweest. Fysio zou trots zijn, ik ben het ook wel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten