dinsdag 21 mei 2013

Hobbel

Na het goede nieuws van afgelopen donderdag is er een kleine hobbel gekomen. Geen grote gelukkig, maar het weekend heb ik het enorm benauwd gehad. Of dit kwam van de spanning die van me afviel of dat het ergens anders aan lag, ik weet het niet. Maar knap lastig was het wel! En ook kreeg ik enorm last van mijn oor! Ik heb wel een geschiedenis met oorontstekingen, dus ik zag mijn hele trainingen alweer weg vallen. Zo plotseling als dit opkwam, zo plotseling is het ook weer weg. Nou ja, ik voel het nog wel en ik gebruik ook wel mijn druppels maar zelf denk ik dat het wat anders is. Ik heb namelijk ook vaak last van zogenaamde stressbulten. Van die grote dikke abcessen vol push en rotzooi. Vaak heb ik ze onder mijn borst, als een tennisbal zo groot. Heb ze ook wel rond mijn schaamstreek en de laatste tijd ook op mijn oor. Er komt geen rotzooi uit mijn oor, het is alleen erg dik en als ik druk is het pijnlijk. De kenmerken van mijn stressbulten. Toch denk ik dat het niet verkeerd is geweest dat ik vandaag niet naar het zwembad ben geweest. Het is tenslotte wel mijn oor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten