maandag 3 juni 2013

Stijf

Ik ben een beetje stijf, Eega en ik hebben een lekker stuk gelopen vanavond. Tijdens het lopen bespraken we mijn vooruitgang, ik kan in een lekker tempo een tijdje meelopen. We hadden het over hardlopen, Fysio heeft mij al eens aangeraden om dit heel langzaam op te bouwen. Van voordeur tot voordeur, meters zijn niet belangrijk. Op het stukje waar Eega en ik liepen waan je je soms alleen op de wereld. En ik begon warempel een stukje hard te lopen! Gewoon voor het gevoel. Honderd meter ging lekker! Waarom ik stopte weet ik eigenlijk niet. Misschien omdat ik mijn benen al voelde. Gewoon zo'n moment dat je niet te moe wil worden. De weg die we liepen is ongeveer anderhalve kilometer, en wij waren net op de terugweg.
Vandaag ook nog een andere overwinning meegemaakt, ik heb twee halve taarten weggegooid! Zo, zonder pardon! En ja, het waren lekkere taarten! Eerder zou ik constant taart eten, gewoon om ze op te krijgen. Nu liggen ze in de kliko! Die kilo's hoef ik er in ieder geval niet meer af te werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten