dinsdag 7 mei 2013

Teken

Nadat ik gisteren mijn blog geschreven had, las ik dat het anti-dieet-dag was. En hoorde ik het op Radio 2. Daar werd gevraagd om te bellen over nare dieten en ander dieetleed. Na twee keer het nummer te hebben ingedrukt heb ik bij de laatste keer de telefoon overlaten gaan. Ik kreeg een aardige meneer aan de telefoon, een redactielid. Ik heb verteld dat ik, vanwege mijn gezondheid wel weer moest. En ik heb hem van mijn blog verteld. Als mijn verhaal interessant genoeg zou zijn, zou hij me terugbellen en dan zou ik in de uitzending komen. Helaas is de telefoon niet overgegaan.
Ik kreeg er wel een enorme kick van, ik durfde dus zomaar mijn verhaal aan een vreemde te verteleln, en eventueel ook te delen voor de radio. Een radioprogramma met duizenden luisteraars.En dat geeft mij de kracht om morgen weer de kilostrijd aan te gaan. Omdat ik in voortekens geloof, en een hele dikke was!! Er is zoveel leed, vooral op het gebied van snelle diëten. Laat mij maar lekker met kleine stapjes vooruitgaan, met af en toe een wankel pasje naar achteren. Ik ben wel op de goede weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten