donderdag 25 april 2013

Twee vriendjes

Suiker en Koolhydraat zijn twee vriendjes van elkaar. Twee vriendjes die schadelijk zijn voor mijn lichaam, en misschien wel voor vele lichamen.Deed ik nog euforisch omdat ik ontdekte dat ik er niet tegen kan, eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk. Ik ben mijn koolhydraatarme brood nu wel eens zat, ik verlang naar een witte boterham met een dikke laag pindaakaas, driedubbel!! Men neme een witte boterham en smeert daar een dikke laag pindakaas op, leg daar een witte boterham op en smeer daar dezelfde hoeveelheid pindakaas op en ook daar komt een witte boterham op. Dat is zó lekker!
En ik verlang naar meer dingen, maar het ene zit vol suiker of het andere zit stikvol koolhydraten! Ik ben die crackers even helemaal beu!
Nu moet ik ook al kijken wanneer ik feestjes heb, zodat ik mijn balansdagen kan inplannen. Dit betekent voor mij dat ik weer veel met eten bezig ben. Wederom om te overleven, want anders word ik moe en depressief. Probeerde ik die gevoelens vroeger niet met koolhydraten en suiker weg te eten?? Twee vriendjes van vroeger die nu een beetje vijandig zijn geworden. En ik heb er maar mee te leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten