woensdag 17 april 2013

Oppepper

Zit ik gistermorgen heel stoer op Twitter te verkondigen dat het lastiger is te bloggen als het goed gaat dan als het slecht gaat, heb ik er ineens helemaal de balen van! Het koolhydraatbeperkte brood smaakte me ook al niet meer, gewoon geen zin meer in. Nu weet ik dat ik daar vaker over blog, over uitzonderingsdagen en mijn verlangens naar chocola en chips. Gisteren was ik het echt allemaal beu. Moe! Zat! En erger nog, mijn goede humeur is ook weg! Ik hang maar rond en ik heb nergens zin in.
Plots schiet het me te binnen, ik heb mijn puf ook al twee dagen niet genomen. Daar word ik ook erg moe van! Ik neem tegenwoordig trouw overal mijn puf mee naar toe, maar het gebruik ervan stel ik telkens uit. Stom eigenlijk, want het kost me heel weinig tijd, het is even draaien en het tuitje in mijn mond steken en dan diep adem halen! Meer is het echt niet, en het kan zoveel schelen! Maar goed, ik puf weer! En ik ga vanavond lekker sporten! Daar knap ik ook heel veel van op. Morgen gaan we met frisse en goede moed weer lekker aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten