donderdag 18 april 2013

Sporten

En of ik opgeknapt ben van het sporten! Heerlijk! Ik heb lekker mijn schema afgewerkt, en toen bleek dat het uur iets te kort was ben ik gebleven om het af te maken! Gewoon lekker de oefeningen doen. Gewoon je shirtje nat van het zweet laten worden. Moe word je wel, dus kan je beter iets gedaan hebben zodat je voldaan moe bent. En daardoor ben ik mijn hangerige moeheid kwijt. Ik neem me dus weer strak voor om mijn loopjes weer te gaan doen. Die schoten er steeds bij in, maar dat moet anders. Bewegen is goed voor je lijf en je geest! Nooit gedacht dat ik dat eens hard zou roepen. Misschien toch wel, in de tijd dat ik nog waterpolo deed kon ik er ook geen genoeg van krijgen. Ik ben dol op water! Mijn vreugde is dan ook groot dat ik per dag een half uur kan zwemmen, van Fysio!! Bijna elke dag, gewoon omdat ik patiënt ben. Stiekem is een half uur me te kort, maar het is beter dan niets! Ik hoop dat Fysio me ooit eens aan de kant training gaat geven, zodat het eens kan zien wat water met me doet! Maar als ie me wil laten sprinten, moet ik eerst een nieuw badpak kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten