donderdag 18 april 2013

Het uur U

Mijn moment nadert. Fysio en ik hebben woensdagavond een afspraak gemaakt voor de test. De conditietest! Gewoon kijken hoe goed mijn conditie is. Ik ben er klaar voor! Ik ben nu al nerveus, maar ben er klaar voor. Ik heb zelfs om een weegmoment gevraagd!! Want ik merk dat ik het nodig heb. Iemand met diabetes kan door middel van het meten van de suikerspiegel weten of ie op de goede weg is. Ik heb geen getal, waaraan ik me kan meten. Ik voel me wel goed, dat is het belangrijkste. Maar toch..
Ik ben heel benieuwd of het me mee of tegen gaat vallen. Natuurlijk ben ik bang voor het laatste, dat ik me positiever voel dan dat het uiteindelijk is! Het woord falen dreunt bij het opschrijven gelijk door mijn hoofd, maar ik probeer daar niet naar te luisteren. Ik ben nu de goede weg ingeslagen, wellicht met een eetgedrag wat bij mijn lichaam past. Dit is gewoon mijn eerste weegmoment en het gaat de volgende keer gewoon minder zijn!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten