dinsdag 23 april 2013

Uitslag

Gisteren mijn conditietest gedaan bij Fysio. Natuurlijk was ik weer nerveus, dat hoort er bij. Gelukkig had ik een druk weekend ervoor, ik heb er niet veel over nagedacht, dus de zenuwen vielen mee Toch gek dat voor een test waarbij je eigenlijk niet kan falen zo enorm nerveus bent.
Maar ik ben zeker niet ontevreden met de uitslag! Ten op zichte van de laaste keer, ongeveer een jaar geleden, is mijn conditiecijfer omhoog gegaan. Ik heb nog een slechte conditie maar van 18 naar 25 is een kleiner sprongetje dan van 14. En ook mijn longinhoud was verbeterd!! Ja, heerlijk! Dat komt mijn uithoudingsvermogen alleen maar ten goede en daardoor wil ik gewoon nog veel meer bewegen!
Ook heb ik op de weegschaal gestaan. En helaas, ik weeg nog even zwaar als toen. Ik had echt gedacht dat ik tien kilo minder zou zijn! Ze zeggen dat vrouwen altijd tien kilo liegen over hun gewicht, als ik dat ook ga doen komt het helemaal goed!! Met mijn grote mond riep ik gelijk: Ik wil de volgende keer er tien kilo af hebben! Waarop Fysio mij aankijkt en droog vraagt: Wanneer is de volgende keer? En waarom niet negen? Tien kilo klinkt gewoon lekker, maar geen idee wanneer dat te halen is. Daar ga ik eens goed over nadenken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten