dinsdag 23 april 2013

Uitgeteld

Ik begin een patroon te ontdekken. Eentje waar ik niet zo blij mee ben maar veel verklaart. Vandaag was is uitgeteld, moe en had ik hoofdpijn. Ik wilde zwemmen om hier van af te komen, helaas had ik de verkeerde tijden door gekregen dus ik stond voor een dichte deur.  Veel kwam er niet uit mijn handen vandaag. Gisteren ook niet echt. En vanavond valt in eens het spreekwoordelijke kwartje. Na een koolhydraatrijk weekend moet mijn lijf bijkomen. En vandaar ook mijn honger naar zoetigheid! Het is natuurlijk leuk dat ik me in de weekenden niet veel van de koolhydraten aantrek, en dit weekend was het extreem met een vleug alcohol, maar ik moet toch maar op zoek naar een goede balans. Twee verloren dagen kan het toch niet helemaal waard zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten