zondag 21 april 2013

Klaarwakker

Het is vijf uur in de ochtend en ik ben klaarwakker. Na een heerlijk gezellige avond met Rots en haar lief, waarbij tranen soms over de wangen rolden van het lachen, zou je toch denken dat ik als een blok in slaap zou vallen. Helaas! Ik heb het enorm koud en ben klaarwakker. Waarschijnlijk een flinke oppepper door de suiker die ik genuttigd heb. Een glas cola, een kommetje ijs, en een fles Canei. Als je dit leest, voel je gewoon de suikershock!
Helaas werden mijn handen niet koud na het eten, ik had graag Rots willen laten voelen hoe koud maar is dat niet vaker zo? Nu lig ik te rillen van de kou, voelen mijn handen aan of ik uren in de vriezer bezig geweest ben en voel ik me in de verte moe maar totaal niet slaperig. Ja, dat moet echt de suiker en de alcohol zijn! Maar het was het waard, zo vaak drink ik niet en zeker geen Canei.
Hebt trouwens een ontzettend mooie opsteker gekregen want volgens Rots en haar lief is het gevolg van mijn kilostrijd goed te zien! Ik bewansel dus op dit moment echt de goede weg. En daar ben ik zo blij om!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten