donderdag 21 maart 2013

Vlinders in mijn benen

En bij de laatste oefening heb ik vlinders in mijn benen. Moegetraind en verzuurd. Eega haalt me op, dat hebben we zo afgesproken omdat het de eerste keer weer is. En we weten niet wat voor oefeningen Fysio voor mij bedacht heeft. En ook omdat het zo verschrikkelijk koud is. Mijn longen doen hun best en ik heb immers met mezelf afgesproken ze een beetje te ontzien. Vermijd rokerige en bedompte ruimtes en dus ook temperatuurwisselingen. Met tranen in mijn ogen en vlinders in mijn benen loop ik op hem af, het is gelukt, mijn eerste training heb ik volbracht! Zonder mopperen, zonder zeuren, zonder morren gewoon de oefeningen afwerken. En ik heb alles gehaald wat er op de lijst staat!! Alles in de tijd gedaan waarin het moest, zonder pauzes! Het lijkt er bijna op dat ik verder ga waar ik vorig jaar ben gebleven! Ik ben zo blij want ik dacht dat ik echt na een minuut al zou strompelen!
Nu lig ik lekker op de bank en tik mijn blog op mijn smartphone. Mijn benen zijn heerlijk zwaar en ik ben moe. En ik voel me bruisen van energie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten