dinsdag 12 maart 2013

Pijn

Ik kan niet slapen. Na veel moeite ben ik in slaap gevallen om na een uurtje weer wakker te worden. Ik heb ontzettend last van onrustige benen. Het is gewoon pijnlijk! Dit had ik in het begin van mijn fysiotherapie ook en ik slikte magnesiumpilletjes voor het herstel. Ik ben te moe om ze op te zoeken, ik wil slapen! In plaats daarvan zit ik nu op de bank, met een kop thee. En rijstwafels! De stroopwafel heb ik al op! Vanmiddag wil ik weer lopen, echter mijn zere kuiten bevordert mijn motivatie niet.
Is het werkelijk zo slecht met mijn conditie en gestel? Dat ik na een wandeling van bijna een uur en nog geen vier kilometer zo moet herstellen? Nu heb ik niet alleen last van mijn benen, maar ook een enorm gevoel van schaamte!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten