woensdag 13 maart 2013

Grote stap

Puffen, elke dag twee keer puffen met symbicort. Inmiddels ligt er overal in huis een aantal van die witte pufdingen. Ik weet ook dat ik er twee in mijn spijkerbroek heb laten zitten tijdens het wassen. Niet handig, want helemaal waterdicht zijn ze niet. En ik heb mezelf voorgenomen om elke dag te puffen, dus tijd voor nieuwe. Het was mooi weer vandaag dus ik kon mooi naar de apotheek wandelen. En dat terwijl ik mezelf een rustdag beloofd had.
Tegenover de apotheek zit het gezondheidscentrum waar ik een paar jaar geleden onder medische begeleiding heb gesport. Dus oversteken en naar binnen! Bij elke stap die ik dichterbij kwam werd de drempel wel hoger maar ik kon er nog makkelijk over stappen. Ik heb dus een afspraak gemaakt! Volgende week heb ik mijn intake. En stiekem zie ik er als een berg tegenop!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten