dinsdag 12 maart 2013

Bloggen

Dit blog is van mij, een soort dagboek. Mijn gedachten schrijf ik op en stuur ik zo het universum in. Dit werkt voor mij beter dan een schrift of boekje want dat stop je toch nog je rugzakje in. Ik heb er wel voor gekozen om onder een schuilnaam te schrijven, door mijn ervaringen in het verleden weet ik dat het altijd tegen me gebruikt kan worden. Een paar mensen weten dat ik blog en waarover. Een paar hiervan lezen daadwerkelijk mijn strijd! En hier zit momenteel mijn onzekerheid. Ik zou wel wat meer lezers willen hebben, en wat meer reacties. Van mensen met dezelfde ervaring of juist met hele andere gedachten. Mijn blog wordt niet aangeprezen, mijn blog wordt niet doorverteld. En dat is ook geen must. Stiekem in mijn onzekerheid denk ik dus dat ik niet goed bent, dat ik niet kan schrijven of dat het niet overkomt. Maar wie zit er nu op gezeur te wachten, zonder resultaten! In deze tijd van vluchtige contacten zijn mensen gauw verveeld en haken ze snel af. Maar voor wie schrijf ik eigenlijk? Ik schrijf dit voor mezelf! En ik kan zelf wel bepalen of het goed genoeg is! Voorlopig vind ik het nog erg fijn om te doen, dus ga ik lekker door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten