maandag 26 november 2012

Help

Vandaag mijn bloed geprikt. Kijken hoe mijn bloedsuiker er voor staat. Mijn Rots vertelde me dat dat ook maar een momentopname is, maar ach, ik moest toch al voor wat anders bloed afstaan dus nog maar een kruisje extra op het formulier! En in de auto, na het bloedprikken bedenk ik me ineens dat ik het afgelopen weekend weinig last heb gehad van koude handen, intens koude handen. Ik heb momenteel antibiotica tegen een blaasontsteking, zouden mijn koude handen door de blaasontsteking zijn veroorzaakt? Of komt het doordat ik mezelf afgelopen weekend vrij weinig suiker gegund heb. Hoe kom ik er achter? En wil ik er eigenlijk wel achterkomen? Wil ik niet liever doorzetten? Ja, dat laatste klinkt wel goed. Doorzetten... Is iets wat enorm in mijn straatje past! Want ik sta wel bekend als een enorme doorzetter in de ogen van een ander. In mijn eigen ogen geef ik veel te gauw op.  Drie jaar sportschool met een enorme hekel aan fitness, de een vindt het doorzetten. En ik vind het falen want het heeft toch geen resultaat gehad. Bij mezelf! Bij een ander niet. Een ander zou ik ook prijzen over die lange periode, en zeggen dat als het niet meer lukt dan lukt het niet meer. Ja, ik kan een lat aardig hoog legen voor mezelf! 

Ik ga de uitslag afwachten!!

1 opmerking:

  1. Het gekke van het hele verhaal is dat ik nu wel weer enorm koude handen heb. Na het eten van een yoghurtje en een crackertje. En nee, niet koud omdat het yoghurtje uit de koelkast kwam! ;)

    BeantwoordenVerwijderen