maandag 14 januari 2013

Flow

Gisteren na een tijdje mijn Rots weer gezien. En gelijk is weer duidelijk waarom zij mijn Rots is. Samen heerlijk gelachen om een stomme rok, waar ik 's morgens nog verdriet om had. Zou het door de ontsteking bij mijn lies komen? Een zogenaamde stressbult, die ik vaker heb na stress. Ik had gehoopt daar nu ook vanaf te zijn nu ik mijn voeding heb aan gepast. Ik zal wel weer eens te snel willen...
Mijn Rots heeft mij mijn ontspanning weer terug gegeven om te zeggen waar het nu eigenlijk om gaat, want het ging niet om het afvallen. Het ging om een gezonde voeding zodat ik meer energie zou hebben, en vooral van die koude handen af zou zijn. Ik ben in die grote valkuil gestapt, wat ik vaker doe, om nu gelijk ook met tientallen kilo's denken af te kunnen vallen. En dat terwijl ik mezelf zo geaccepteerd heb, die normaal niet droomt van slank zijn. Mijn Rots heeft gelijk! En dus voelde ik me vandaag lekker ontspannen. Heb me niet druk gemaakt meer om de rok. Heb heerlijk met Eega een stukje gewandeld en voel dat ik de goede energie weer te pakken heb. Morgen maar eens op banenjacht, om te zorgen dat ik regelmaat in het leven krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten