donderdag 17 januari 2013

Letterpoepen

Laten we het eens over poep gaan hebben, gezellig! Want natuurlijk is het zo dat als je eetgewoonten wijzigen je ontlasting ook verandert. En dat verschil merk ik duidelijk. Toegegeven, ik doe nog hetzelfde als tijdens de stage,neem nog genoeg koolhydraten maar mijn ontlasting verandert enorm. Ik ben een moeilijke poeper, dinsdagen niet tot ik veel krampen krijg en de wc uren bezet houd. Of er zit een dikke harde keutel die ik met veel moeite én pijn kwijt raak of het fluttert me zo mijn kont uit. Geen peil op te trekken dus. Nu ik me dus beperk metde koolhydraten wordt mijn stoelgang ook veel regelmatiger. Soms zelfs elke dag! Dat zijn de dagen dat ik echt een nieuw voedingspatroon heb. De keutel is mooi stevig en groot!! Ja, de hoeveelheid verbaast me elke keer. Dat dit dus zo'n verandering geeft, is voor mij wederom een teken dat ik op de goede weg zit! Dit is een gezonde ontlasting. Eat echter ook veranderd is en waar ik maar niet aan kan wennen is de stank!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten