vrijdag 11 januari 2013

Down

Ik wil niemand ongerust maken, maar voel me een beetje down. Ik ben stil en een beetje in mezelf gekeerd. Was ik nog zo positief een week geleden, nu word ik gevoed door onzekerheid. Eega denkt dat mijn oud-en-nieuw-blues is begonnen en ik bestrijd dat. Het weer verandert, daar heb ik vaak  last van sinds de diagnose astma. Ik voel het vaak al aankomen en daarna ben ik dagen van slag. Snel moe, dat vooral. Het is ook wat mistig geweest de afgelopen dagen. Mist zorgt er ook al voor dat iets wat heel normaal is, zwaar voor mij wordt, namelijk ademhalen. Ook voor mijn longen zou het goed zijn om flink wat gewicht kwijt te raken. Maar dan moet ik wel weer regelmaat in mijn leven hebben. De afgelopen dagen gingen dus niet goed. Laat uit bed, niet ontbijten, zelfs niet drinken en maar stom spelletje doen achter de computer. Waar is mijn positiviteit gebleven? Waar is mijn vechtlust en waarom voed ik me met onzekerheid? Ik heb even geen idee, ik hoop dat het volgende week weer anders is!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten