zaterdag 5 januari 2013

De beste wensen!

Het nieuwe jaar is bijna alweer een week oud. Gaat enorm snel. Deze week dus ook zonder mijn regelmaat omdat ik mijn tijdelijke klus kwijt ben. Er is nog niet te zeggen of dat goed gaat of niet, daarvoor is de periode veel te kort. Ik merk wel dat ik steeds makkelijker ga denken. Mijn koude handen zijn een stuk minder geworden, dus kan ik voor mijn gevoel steeds meer gaan smokkelen. En dat zou enorm jammer zijn als ik daar ook steeds meer aan toe zou geven. Want dan zit ik al snel weer na elke hap met koude handen. En de kilo's die ik dan al verloren heb zullen er dan rap verdubbeld weer bij komen. Daar heb ik geen zin in. Dan komt de American Fat Lady weer tevoorschijn. In mijn naaste omgeving is er nog niemand die het opvalt. Eega zegt dat ik al mooi wat kilo's kwijt ben, hij kan het zien maar hij weet het ook. Verder is er niemand. Mijn schoonbroer en zijn vriendin had ik al tijden niet gezien en die zeiden direct dat ik heel wat afgevallen was. Dit overviel mij zo dat ik niet gelijk mijn smoesje klaar had. Heb ze nog wel wat proberen af te wimpelen en ben gelijk over iets anders begonnen. Toch streelde het me enorm en gaf het energie om door te gaan. Volgende week zal ik overdag alleen thuis zijn. Dat zijn voor mij moeilijke momenten. De drang baar suiker en vet is dan groot, vooral met somber weer. Ik ben helaas nog niet zover dat ik kan zeggen dat ik mijn eetpatroon al helemaal heb omgegooid. Daarvoor krijg ik nu teveel last van moeilijke momenten. Chocola moest in de winkelkar, afgelopen donderdag. En het is veel te lekker om in de kast te laten liggen. Om positief te blijven kan ik wel vertellen dat we de chipsafdeling konden overslaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten