maandag 5 januari 2015

Gelukkig nieuwjaar!

Een nieuw jaar. Een oud jaar net achter de rug met veel gebeurtenissen,  zoals iedereen. Dromen zijn uitgekomen en andere dromen zijn ontstaan. Zo hoort het.
Gestopt ben ik afgelopen jaar bij Fysio. Ik kreeg mezelf niet meer gemotiveerd.  Elke week opnieuw probeerde ik mezelf te verbeteren, records schreef ik namelijk op, maar als je na een half jaar nog steeds niet verbeterd bent dan klopt het niet. Ik heb het heel netjes tegen Fysio gezegd, ben niet met stille trom vertrokken. Eega was wel mee ter ondersteuning en heeft me daarna bij hef zwembad afgezet. Zo heerlijk om die banen weer te zwemmen. Ja, dat is toch wel iets wat bij me past. En het daardoor ook veel langer volhoud.
Dansen doen Eega en ik ook nog steeds. Hoewel ik een idee heb dat wij niet helemaal bij deze dansschool passen. Kouwe kak! En van de eigenaar krijgen we amper een goedendag! Dus kijken we stiekem om ons heen om eventueel naar een andere dansschool over te stappen volgend jaar. We hebben in ieder geval besloten om niet voor zilver af te dansen. Geloof dat ik daar nog niet aan toe ben, ik leg hierbij mijn lat weer eens veel te hoog!
Een mooie afsluiter van het jaar kreeg ik al in oktober.  Toen hoorde ik dat ik uit de gevarenzone van COPD ben. Mijn longinhoud zit op 72%. Ik ben me zeer bewust dat het een minimale marge is, ik zal dus dit jaar mijn best moeten blijven doen. Mijn plannen zijn goed, alleen heb ik wat opstart-problemen. Het begin is er! Met de beste wensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten