dinsdag 29 april 2014

Project P: stop het pesten

Ik lig op de bank naar uitzending gemist te kijken Projrct P is een nieuw programma over pesten. De jongen in kwestie krijgt een verborgen camera mee en beelden die ik verdrongen heb en vergeten was komen op mijn netvlies. Soms in goede tijden denk ik dat het niet zo erg was. Toch was ook bij mij het elke dag raak, slaan en stompen en ook uitschelden. Altijd op je hoede zijn en altijd voorzichtig zijn om geen domme dingen te doen.  Eigenlijk voelde ik me alleen veilig op mijn kamer. Nu ben ik in de veertig. Sommige littekens zijn nog steeds niet weg. Op mijn hoede zal ik altijd zijn. Gelukkig heb ik nu een aantal mensen om me heen waarbij ik mezelf kan zijn. Wat eigenlijk wel weer lastig is, ik heb me zolang verstopt dat ik eigenlijk niet weet wie ik ben. Ik kijk verder met tranen in de ogen. En ik hoop voor deze jongen dat zijn littekens niet te diep zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten