woensdag 2 april 2014

Feelgood challenge!

Vandaag druk bezig geweest met werk zoeken. Ik geloof dat ik daar niet helemaal vrolijk van word. Natuurlijk zoek ik banen waar ik ervaring in heb en voor ben opgeleid, administratie. Stiekem word ik al treurig bij de gedachte. Ik ben niet een type voor dat keurslijf, dat hebben de tests ook al uitgewezen een paar jaar geleden. Toch is dat het enige wat ik kan, wat ik denk dat ik kan. Voor iets anders ben ik niet opgeleid of schiet ik op een andere manier wezenlijk te kort. Natuurlijk ga ik doorzetten, treurig of niet. Er moet hier geld binnenkomen. Anders staat hier straks een bord in de tuin en blijven Eega en ik met een restschuld zitten. Ik moet er niet aandenken! Ik doe mee met de 100 dagen challenge van Smart & Sexy. Hier vind je meer info daarover: Feelgood challenge. In 100 dagen wil ik een leuke baan hebben gevonden, wil ik mijn hobby uitbreiden en daar misschien een kleine inkomstenbron van maken. Kortom, ik ga uit mijn schulp en ik ga de wijde wereld in! En toch kies ik weer voor het vertrouwde, een baan in de administratie. Een baan op een klein administratiekantoor lijkt me tof. Daar waar je direct contact hebt met de directeur, en waarbij je zijn secretaresse en koffiejuffrouw en telefoniste tegelijk bent. Zo'n plek waar je niet in een bepaald keurslijf hoeft te zitten. Op dit moment lijkt trouwens een callcentre-baantje ook heel gezellig. 100 dagen! Nee, de eerste is al om dus ik heb nog 99 dagen! Dit moet lukken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten