donderdag 24 april 2014

Afdansen

Gisteren was het afdansen. Helaas hebben Eega en ik niet mee kunnen doen. Niet omdat we zo slecht waren, nee gelukkig niet. Eega is vorige week geopereerd en de avond van het afdansen was even wat te snel voor hem. De dokter raadde het af. Beide vonden we het enorm jammer, we hadden graag het seizoen anders afgesloten. We weten ook niet of we volgend seizoen door kunnen gaan. Het financiƫle plaatje is nog niet rond. Ik maak me er geen zorgen over. Zeker nu nog niet, ik heb namelijk alweer een andere baan gevonden! Een soortgelijke als wat ik had, alleen dan in een andere plaats. Een uurtje rijden vanaf hier, een prachtige rustgevende route! Gelukkig wel. En mijn salaris is ook iets hoger! Goed nieuws dus! En stiekem ben ik bang. Dat ik na drie maanden weer problemen krijg, gewoon omdat de administratie me wat te eentonig is. Dat ik na drie maanden weer problemen krijg met mijn gezondheid, gewoon omdat ik niet helemaal happy ben. Ik heb de afdeling gezien waar ik kom te werken, en mijn buik zei dat ik daar niet bang voor hoef te zijn, ik pas in het team. Ik mag 1 mei beginnen, en ik ga er gewoon voor!! En die leuke dingen die ik op dit moment doe, daar ga ik tijd voor maken! Mijn sporten is belangrijk, en ook het dansen straks weer. Vooral omdat ik zie met hoeveel plezier Eega het doet. Hoop echter wel dat mijn conditie dan beter is, als ik de chachacha dans moet ik halverwege vaak opgeven. Dan ben ik kapot en moet ik de rumba en de jive nog!! En eigenlijk ben ik nu ook kapot, vanavond hard mijn best gedaan bij Fysio. Ik merk het gewoon aan mijn schrijven. Het gaat moeizaam. Tijd voor bed dus. Straks met Eega naar de dokter voor controle, dus vroeg het bed uit. Weltrusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten