donderdag 20 maart 2014

Bijbabbelen

Wat kan er veel gebeuren in een week. Mijn afgelopen week is er eentje geweest van uiteenlopende emoties. Nare dingen die opgevolgd zijn door mooie dingen. Tijd dus om eens lekker te bijbabbelen. Eega ligt op bed, op de televisie is even niets meer, dus tijd voor het laptopje en nu eindelijk maar eens de blog schrijven die al dagen om aandacht vraagt. Meestal wordt er al een hoofdstuk geschreven in mijn hoofd, maar ik laat vandaag mijn eigen vingers eens het werk doen. Dus niets in het hoofd, maar gelijk lekker uiten wat je voelt en wat je denkt.
Vorige week is er dus een knoop doorgehakt, door de teamleidster. Na een dikke week kiespijn en kaakontsteking en vijf keer tandarts kwam mijn baas op mijn werkplek. Meestal beginnen dan al alarmbellen te rinkelen, maar dit keer niet. En juist nu had het wel gemoeten. Mijn inlener wilde dus van mij af, en dat kwam mijn uitlener even zeggen. Ik mocht dus vrijdag mijn spullen inpakken en de sleutel inleveren, maar ik heb dat woensdags gelijk gedaan. Als ik dan toch niet meer gewenst ben, kan ik beter gelijk gaan. En ik voelde opluchting! En ik voel me enorm genaaid. Er is daar een vuil spelletje gespeeld en ik krijg niet helemaal mijn vinger erachter. Is ook niet meer belangrijk, ik ben er weg en ik heb er eigenlijk niet eens erg hard om gehuild. Het enige waar ik om huil is het inkomen, Eega en ik hebben nu beide geen werk dus ons inkomen is enorm gedaald. Dat is lastig en heel erg vervelend. Ik hoop dus snel weer een leuke plek te hebben met een leuk inkomen!
Goed tijd voor leuker nieuws! Mijn rok kan ik aan!! Maandag heb ik het weer eens geprobeerd, ik durfde het weer aan en warempel kreeg ik nu mijn rok over mijn kont! Ik was zo blij! En wat voelde het weer onwennig! Gelijk mijn rok aangehouden bij de dansles natuurlijk. Het is een heel fijn zwierende rok, alleen die afgezakte pantysokjes maakte het geheel iets minder aantrekkelijk! Ach, ik moet een minpuntje hebben.
En dan komen we aan bij het meest leuke nieuws van mijn blog, afgelopen dinsdag heb ik een heel bijzondere dag mee mogen maken. Ik kan niet helemaal in detail treden, maar ik ben gereset zeg maar. Ik heb een healing mee mogen maken waar ik stiekem altijd naar verlangde maar ook best wel een beetje eng vond. Mijn blokkades en belemmeringen zijn me afgenomen, mijn rugzak heb ik van me los mogen rukken en sinds die dag voel ik me anders. De nacht erna sliep ik dieper, moest ik vaker plassen en ook heel veel in plaats van een paar druppels en voel ik meer warmte van binnen uit. En nu, twee dagen later merk ik dat ik meer rechtop zit, dat ik mensen opener benader, dat ik toegankelijker ben en dat ik dingen makkelijker naast me neer leg. Een heerlijk gevoel, eindelijk voel ik mezelf en het voelt zo enorm goed. Ja, het voelt enorm goed en ik wil dit gevoel vasthouden. Ik ben echt wel sceptisch geweest tijdens de sessie, ik ben zo verbaasd geweest tijdens en er na. Dit is wat ik wilde en het voelt zo fijn, dat kan ik echt niet negeren! Ik heb vertrouwen in de toekomst en ik ga morgen heerlijk op zoek naar die leuke baan. Want iemand heeft me ingefluisterd: ik kan alles worden wat ik wil! En daar ga ik nu eens goed over nadenken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten