zondag 2 maart 2014

Meisje Altijd Wat

Ik kan mijn naam beter veranderen in Meisje Altijd Wat. Nu lig ik middenin de nacht op de bank televisie te kijken.  Bang om te slapen, bang voor de dag van morgen. Om niets! Nou ja, een loszittende kroon en een gebroken kies. Aan beide kanten wat. Ik kan dus niet eten. Bang dat ik de kriin inslik en aan de andere kant kauwen werkt me op de zenuwen.  Net nu de rust op mijn werk weer terug is. Net nu ik weer in de goede flow zit. En dat het weer wat lekker loopt op mijn werk. Heb trouwens afgelopen vrijdag wel een leuk aanbod gekregen voor een andere baan waar ik hard over nadenk. Afstand en reistijd is ongeveer gelijk. Ander detacheringsbureau. En andere plek. Meer uren. Hoger tarief. Heb ik al nadelen genoemd? Mijn loyaliteit laat me nu weer twijfelen. Er is veel gebeurd de afgelopen tijd en alles is nu weer wat op orde. Met een kanttekening van de inlener. Waarom word ik altijd zo nederig en afhankelijk in zulke situaties? Eigenlijk weet ik het antwoord al en bedoel ik een andere vraag.  Hoe kan ik beter voor mezelf opkomen. Daar moet ik mee aan de slag! En met mijn emoties! Telefoonnummer van een psycholoog ligt hier op tafel.  Maandag toch maar eens bellen. Na de tandarts!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten