woensdag 14 augustus 2013

Planning

Ik heb het naar mijn zin op mijn werk. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn en dat ik om de dag naar twee verschillende werkplekken moet vind ik ook niet erg. Het enige jammere is dat ik waarschijnlijk over een maand weer de onzekerheid in ga: de einddata zijn alweer in zicht. Ik ben al druk voor mezelf aan het duimen dat er toch een lekkere langdurige verlening in zit. Of anders een detacheringscontract! We zullen zien. Na twee jaar omzwerven wordt het wel weer eens tijd voor iets concreets. Iets waarmee de hypotheek betaald kan worden en waarmee we alle leuke dingen kunnen doen die we graag willen. En ik moet beter leren plannen. Fysio is nog op vakantie, dat is mijn geluk maar straks wil ik weer fanatiek sporten. Lekker sporten en zwemmen. En ik moet leren ontbijten! Vanmorgen even een lekkere smoothie gemaakt, maar zo lang ik al een volledige week aan de slag ben, heb ik nog niet fatsoenlijk ontbeten. Ik gun het mezelf gewoon niet aan tij! Met andere woorden: ik stap gewoon te laat mijn nest uit!! Tot grote ergernis van de mensen om mij heen ben ik iemand die graag tot het laatste nippertje blijft liggen om even later als een razende tornado door het huis te gaan, make-up smeren, broek aan, shirt aan en weg! Als het moet kan het in vijftien minuten. In dat schema past geen broodje of hete koffie. Dat laatste neem ik op mijn werk wel. En vaak als ik net in de auto zit en wegrij bedenk ik me dat ik best een broodje had kunnen maken om in de auto op te eten. Te laat! Dit gedrag is niet nieuw, dit doe ik al heel lang. Ben ik 's morgens te vroeg en duurt het nog lang voor ik weg ga, dan word ik duf en vervelend. Dan heb ik bijna de hele dag moeite met wakker worden. En zoals zo vaak in mijn leven: een gulden middenweg heb ik niet (gevonden). Dus wie heeft voor mij de gouden tip! Wie helpt mij vroeg opstaan! Want als ik laat begin, ben ik ook laat thuis. En dan is er helaas ook geen tijd meer over om te zwemmen.. Help, ik zoek een planning!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten