dinsdag 2 juli 2013

Wisseling

Mijn lichaam is geen dag hetzelfde, elke dag weer anders. Het ene moment voel ik me log en opgeblazen, het andere moment spring ik als een lammetje in de wei en zit niets me in de weg. Vandaag had ik een topdag. Mijn nieuwe klus is op een leuke plek, en mijn collega's blijken gevoel voor humor te hebben. Gaat helemaal goed komen.
Het koolhydraat-beperkt doet ook andere dingen met me, het geeft me energie in mijn hoofd. De laatste tijd weet ik aardig mijn mening te ventileren, terwijl ik me langzaam veranderde in een introvert meisje. In mijn jeugd was ik ook introvert, sommige vrienden kunnen dit zich totaal niet voor stellen maar het is echt waar. Ik durfde gewoon niets te zeggen omdat ik bang was op te vallen of het verkeerde te zeggen. Langzaam kwam dit meisje terug. Onzekerheid, futloos en vlak. Gelukkig laat ik me tegenwoordig weer zien en horen! Daar heeft zeker het anders eten aan bijgedragen! Het koolhydraat-beperkte heeft voor mij vele voordelen. En ik ga er nu niet aan denken waarom ik het soms niet volhoud. Waarom zou ik, ik heb immers een fijne dag achter de rug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten