maandag 24 juni 2013

Weer een update!!

Na een periode van hard werken en stress klap ik mijn laptop eindelijk weer open om jullie een update van mijn leven te geven. Er is veel gebeurd de afgelopen periode, veel mooie dingen. Ik heb een leuke redactionele klus achter de rug, en dat terwijl ik daar helemaal geen ervaring mee had. Ik had het er wel enorm druk mee, bellen, vergaderen, overleggen en mailen! Ja, dan schiet bloggen er wel eens door. Ik merkte het ook gelijk met eten! Geen ontbijt, geen lunch, maar een boterham klaar gemaakt bij het aanrecht en in twee happen weg kauwen. Al hetgeen waar ik de afgelopen tijd mee bezig was, was weg! Ik had het op mijn manier weer te druk om goed voor mezelf te zorgen! En het ergste is dan dat ik het me bewust was! En ik deed er niets mee. Bij mij werkt het nog steeds, wanneer ik onder grote druk sta, eet ik niet! Jong geleerd is oud gedaan! Maar dat is niet alles, ik ben ook met Eega een weekend bij mijn ouders op het eiland geweest. Een periode met veel koolhydraten en suikers en ook mijn sporten schoot er af en toe bij in. Langzaam voelde ik mezelf ook wegglijden, mijn zelfvertrouwen vloeide weg. Gelukkig niet zo erg dat ik de deur niet meer uitkwam, maar ik merkte het zelf. Gelukkig wist ik waar het wat kwam en wist ik ook dat de tijden weer zouden keren. En daar ben ik nu druk mee bezig! Ik let weer op mijn eten, probeer een feestje van elke maaltijd te maken! En mijn lichaam schreeuwt ook om meer beweging! De weg die ik dus ingeslagen was, zoek ik weer op! En misschien nog wel een tandje extra. Ik heb vorige week namelijk een training in het water gekregen van Fysio. En dat was me toch lekker. Een half uur na het aankleden zweette ik nog! Dat zijn nog eens trainingen en van zulke trainingen word ik erg gelukkig! En hij ook, want hij straalde er over! Conclusie, ik ga weer fanatiek aan de slag! En natuurlijk ook met bloggen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten