woensdag 6 februari 2013

Oud gedrag

Lastige week gehad, vorige week. Alle P's kwamen er in voor. Pannenkoeken met caramelstroop! Zó lekker. En ook die pizza was heerlijk. Die patat was minder smakelijk en net iets te veel. En door deze maaltijden begint mijn trek in snoep en chips ook weer toe te nemen. Elke cel van mijn lichaam roept er om. Ik vind het niet eens meer zo lekker. Vorige week ook zeebanket gehad. Daar was ik nog niet zo lang geleden mee om te kopen! En vandaag liep ik het zo voorbij in de supermarkt en het was nog wel in se reclame! Gisteravond ook nog chips gehad. Kwam met een vol hoofd thuis en had eigenlijk geen fatsoenlijk avondeten gehad. Dus mis!!
O, ik merk het gelijk. Mijn energielevel is wat lager en ook mijn poeperij is meteen van slag. Misschien stom dat ik daar steeds over begin maar ik heb jaren problemen daarmee gehad! Of ik deed het drie dagen niet, of het was weer dun. Of bikkelhard! Ook met een spastische darm ben ik bekend. Voor mij was het totaal iets niets om eens een goede en snelle stoelgang te hebben. Heerlijk!
Ik kan zo dus een aantal voordelen van mijn nieuwe eetgedrag aangeven. En toch lijkt het oude de laatste tijd weer wat terrein te winnen. Nou, mooi niet! Morgen begin ik gewoon weer met mijn stage!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten